10 marca 2014

Humor z zeszytów, czyli co uczniowie zrozumieli z wycieczki (wybór)

Trójmiasto pełne jest humoru. Dla mnie często dostawcami humoru są uczniowie. Podczas wycieczek dzieją się niespotykane sytuacje. Wycieczka udana, to taka, która skłania również do myślenia. Mogą to być wrażenia, porównania do innych miast, może to być przypomnienie wiedzy z różnych przedmiotów. Nasi turystyczni uczniowie z Gimnazjum nr 24 po wycieczce zawsze mają sprawdzian. Obejmuje on zawsze materiał, który omawialiśmy podczas wycieczki (jakie pomniki omawialiśmy, kim był Sołdek, kim był Günter Grass itp). Dla mnie najciekawsze jest pytanie: "Czego nowego dowiedziałeś się na wycieczce?". Odpowiedzi pokazują mi wtedy czy udało mi się uczniom coś przekazać. Poniżej prezentuje, anonimowe i wymieszane, odpowiedzi uczniów, które według mnie warto zapamiętać:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...