7 lutego 2014

Kontakt



Jakub Raciborski

Przewodnik po Gdańsku, Sopocie i Gdyni

tel. +48 79I 339 399 (Virgin Mobile ~Play)
mail: racibo@wp.pl

54 1870 1045 2078 1267 0068 0001


Chętnie oprowadzam grupy indywidualne i zorganizowane. Mogę oprowadzać po Gdańsku, Sopocie i Gdyni (nr leg. 972 - kurs PTTK z Długiej). Mam również uprawnienia pilota wycieczek oraz certyfikaty z Hevelianum oraz Muzeum Emigracji w Gdyni.

Jako pilot wycieczek obsługiwałem wyjazdy do Pragi, Grecji, Wilna, Lwowa, Bieszczadów, Kotliny Kłodzkiej...

Tak podobno oprowadzam. W ręku mam termos :) Rysunek Patrycji Walaszek

Oprowadzając staram się dotrzeć do oczekiwań zwiedzających. Opowiadać lekko, łatwo i z optymizmem. Dostosuję się do wymagań grupy. Oprowadzałem już grupy przedszkolaków, dzieci, młodzieży i starszaków 50+. Do zwiedzania zapraszam również uczestników imprez firmowych. Możliwa jest forma gry terenowej z mapą i zagadkami. Szczegóły na karcie "Wycieczki".

Turystom indywidualnym proponuję wycieczki rowerowe, które chętnie poprowadzę.

Stowarzyszenie Traugutt.org

Na co dzień wiodę dość turystyczny żywot. Odwiedziłem już znaczną cześć Polski i trochę Europy (tu mapa gdzie byłem). Pracowałem z młodzieżą ze szkoły w Oliwie oprowadzając ich po Trójmieście i organizując wycieczki po całej Polsce. Tu relacje z tego co robiłem.

Na koniec, żeby nie było tak sztywno polecam humor ze sprawdzianów z moich wycieczek. 

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...